با جهانشهر وب کرج وبسایت حرفه ای خود را بسازید و در گوگل اول شوید



طراحی سایت های نمایشگاهی در کرج و ایران

حدود چندین سال است که برگزاری نمایشگاه در کشورمان رونق یافته است. هرچند برگزاری این رویداد صنفی از مرز ده سال می گذرد اما توجهات و شرکت کنندگان در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته و مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و میخواهیم در این مقاله توضیحاتی در مورد طراحی وبسایت نمایشگاهی بدهیم.

نمایشگاه ها امروزه به دنبال برگزاری خود فرصت های گوناگون شغلی را برای بسیاری از افراد و شرکت های مختلف ایجاد نموده اند.

در ادامه به معرفی نوع فعالیت نمایشگاه ها خواهیم پرداخت  و توضیحاتی در راستای طراحی وبسایت .

نمایشگاه ، یک رویداد صنفی بزرگ !

نمایشگاه ها بطور کلی به محل هایی گفته می شود که اصناف مختلف بصورت دوره ای در آن شرکت میکنند و طی مراحل مختلف به معرفی ، تبلیغ و ارائه خدمات و یا محصول خود می کنند. این نمایشگاه ها در شهر ها و استان های مختلف اقدام به برگزاری می نمایند که از مهمترین این نمایشگاه ها در استان تهران ، نمایشگاه بین المللی تهران ، نمایشگاه مصلی تهران و نمایشگاه ورزشی در شهرک المپیک ، می باشند.

این نمایشگاه ها معمولا برای اصناف مختلف بصورت هفته ای برگزار می شود. به این ترتیب که معمولا چهار روز یک صنف شغلی خاص اجازه ورود به نمایشگاه را دارد ، این نمایشگاه چهار روز ادامه خواهد داشت و سپس یک هفته صرف بازسازی غرفه ها برای نمایشگاه بعدی می شود.

از جمله مهمترین نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت سنگ ، نمایشگاه الکامپ و تلکامپ ، نمایشگاه شیرینی و شکلات ، نمایشگاه تجهیزات و ماشین آلات و … نام برد.

محوریت نمایشگاه ها

معمولا کل فعالیت های شکل گرفته در نمایشگاه ها مبنی بر تبلیغات می باشد. لذا محوریت برگزاری این رویداد معرفی اصناف و شرکت های مختلف به مردم و در عین حال به یکدیگر می باشد. بنابراین تمامی محصولات یا خدمات در معرض دید شرکت های مختلف و مردم قرار خواهد گرفت.

حال آنکه ممکن است بسیاری از بازدید کنندگانی به نمایشگاه ها سر می زنند ، بتوانند مستقیما با مدیران در ارتباط باشند و در جریان فعالیت های آنان قرار بگیرند.

اما بخش عظیمی از بازدید کنندگان ممکن است به علت کمبود زمان و یا خستگی ناشی از گشت و گذار در سالن های مختلف ، نتوانند به همه ی ارگان های شرکت کننده در نمایشگاه سر بزنند. بنابراین اقدام به دریافت کارت ویزیت ، بروشور و کاتالوگ یا دریافت آدرس وبسایت شرکت مد نظر می کنند.

شناسنامه مجازی هر کسب و کار وبسایت است

مردم همواره در فضای اینترنتی عبور و مرور دارند، بنابراین هر مجموعه در این فضا برای خود شخصیت مجازی دارد و به سبک خاص خود اقدام به برندینگ می نماید. بسیاری از کسب و کار هایی که کارشان را بی نقص و با کیفیت انجام می دهند ، شاهد آنند که همکارانشان علی رغم قدرت کمتری نسبت به آن ها ، از آنها موفق ترند به این خاطر که کسب و کار خود را در فضای اینترنت برند کرده اند و یقینا مشتریان و متقاضیان بیشتری به آن ها جذب می شوند. بنابر این می توان به جرات گفت که شناسنامه مجازی هر شرکت و کسب و کاری وبسایت مربوط به آن است و مردم کسب و کار مربوطه را با وبسایت آن میشناسند.

طراحی وبسایت برای کسب و کار های شرکت کننده در نمایشگاه های مختلف

طبق مطالب بالا ، الزاما تمامی شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه را دارند می بایست یک وبسایت مربوط به جریان کاری خود داشته باشند. چرا که در صورت عدم ملاقات حضوری با مشتریان و بازدید کنندگان ، بتوانند پذیرای سوالات و درخواست های مشتریان مجازیشان باشند . طبیعیست که بازخورد های بسیار خوبی از این امر به سمت کسب و کار ها خواهد آمد. همچنین بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه ها ، میهمانان خارجی از کشور های مختلفند که در جهت همکاری های بین المللی فعالیت دارند بنابراین لزوما وبسایت های از این دست باید بصورت دو یا چند زبانه ارائه شوند. شرکت شرکت طراحان وب ، ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت حرفه ای برای نمایشگاه و شرکت های حاضر در آن با کاربری های مختلف و ارائه وبسایت های چند زبانه و حرفه ای ، با افتخار در خدمت اصناف و مدیران می باشد.

طراحی سایت برای تبلیغات نمایشگاهی

هستند وبسایت هایی که برای نمایشگاه ها و شرکت های مختلف تبلیغات می نمایند و این کار را در ازای پرداخت هزینه سالایانه یا ماهیانه انجام می دهند. این وبسایت ها معمولا تمامی رزومه های ارگان های شرکت کننده در نمایشگاه ، نوع فعالیت ، مجوز ها و گواهینامه ها و همچنین افتخارات شرکت های خاص را در معرض دید کاربران و بازدید کنندگان قرار می دهد.

بنابراین هر صنفی می تواند اطلاعات مربوط به خود را در این وبسایت جای دهد و افرادی که علاقه مندند می توانند از آن استفاده نمایند.

همچنین این موضوع می تواند به عنوان رزومه برای شرکت مربوطه به کار برده شود.

طراحی وبسایت برای تشریفات نمایشگاه

در نمایشگاه ها مشاغل ریز نقش بسیاری وجود دارند. یکی از آن ها تامین منابع برای تشریفات می باشد. به داین صورت که هر مجموعه ای که در نمایشگاه اقدام به شرکت می نماید می بایست اقدام به غرفه سازی نماید. روند غرفه سازی نیازمند نیروی متخصص در این زمینه می باشد.مثال دیگری در این زمینه نیروهای مهماندار جهت پذیرایی از مهمانان در داخل غرفه است .یا به طور مثال نیرو های پروموتر (معرفی گر) و سمپلر (ارائه گر محصولات بصورت ملموس) می تواند مثال دیگری در این باره باشد.

فعالیت تشریفاتی نمایشگاه ها را میتوان در غالب یک وبسایت معرفی نمود اما چگونه؟

معمولا شرکت هایی که در امور تشریفات نمایشگاه فعالیت دارند می توانند با طراحی یک وبسایت و با کلمات کلیدی مناسب اقدام در جذب مشتری نمایند.

بسیاری از ارگان هایی که در نمایشگاه ها فعالیت دارند در فضای اینترنتی اقدام به جستجوی شرکت هایی می کنند که بتوانند نیروی تشریفاتی آن ها را تامین نمایند.لذا طراحی یک وبسایت کامل و جامع می تواند زمینه خوبی برای بازاریابی شرکت های تشریفاتی باشد.

در این مقاله نیز سعی داشتیم کاربری وبسایت هایی که در قالب نمایشگاهی طراحی می شوند را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید.

طراحان وب را با طراحی سایت در شهر کرج بخاطر بیاورید

طراحان وب که در ابتدا با نام w3developers کار خود را در سال 89 شروع کرد، همواره به فکر پیشرفت و توسعه سازمانی و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات خود به مشتری بوده است. از این رو این شرکت با توانایی بالای انجام کارهای طراحی و توسعه سایت از جمله طراحی سایت نمایشگاهی توانسته نیاز اکثر مشتریان خود را در این زمینه مبرا سازد. خوشحالیم که در این مسیر با طراحان وب همراه هستید.



:: برچسب‌ها: وب , طراحی , سایت , نمایشگاه , صنعت,
نويسنده : وبرو


طراحی سایت کارخانجات و کارگاه های صنعتی

در آینده نه چندان دور بخش عظیمی از بازار کسب و کارهای مختلف به سمت و سوی دیجیتال شدن و اینترنتی پیش می رود. کما اینکه در همین دوره از زمان نیز بسیاری از مشاغل مشتری مداری مجازی را سر لوحه کار خود قرار می دهند و الویت بیشتری برای برندینگ در فضای اینترنتی قائل می شوندپس برای تجارت در کارخانه ها به صورت مجازی می توان از طراحی سایت برای کارخانه ها استفاده کرد .

فاصله همواره یک محدودیت شناخته می شود. هر چند در چند سال گذشته عبورو مرور برای فواصل زیاد ، به واسطه وسایل حمل و نقل آسان تر گردیده است اما با این حال پروسه رفت و آمد کاری به شهر های مختلف روند زمان گیر و سخت می باشد.

بسیار خب ! هر مشکلی قطعا راه حلی نیز خواهد داشت.

طراحی سایت برای کارخانه ها راه حل مشکلات

فضای اینترنتی فاصله ها را خواهد شکست !

با طراحی وبسایت برای کارخانه ها، در یک قدمی مشتری باشید

اجازه دهید مشتریان کارخانه تان را مشاهده کنند ، خدماتتان را ببینند ، با نوع فعالیت های شما و مجموعه تان آشنا شوند و در جریان افتخارات ، کارکنان و کادر مدیریتی کاخانه تان باشند .

این موضوع به روند اعتماد سازی بسیار کمک خواهد کرد.

همچنین می توانید خود را در یک قدمی مشتریان فرض کنید. تمامی این امکانات زمانی محقق می شود که کارخانه ها وبسایت اختصاصی داشته باشند.

همچنین کارخانه هایی مانند کارخانه نفت و پتروشیمی پتانسیل این را دارند که بتوانند در قالب امور بین المللی فعالیت نمایند.

جزییات طراحی سایت برای این نوع کارخانه ها را میتوانید در صفحه طراحی وبسایت برای شرکت های صنعتی و طراحی وبسایت برای شرکت های نفت و پتروشیمی مطالعه نمایید.

بنابر این برای کارخا نه خودتان  هرچه زود تر به فکر طراحی وب سایت بیافتید. این فرآیند را هرچه سریعتر به سرانجام برسانید دیر نیست ! برعکس هرچه در انجام آن تعویق بیافتد به همان مقدار دچار ضرر و زیان خواهید شد.

کارمندان مجازی خود را استخدام نمایید !

با طراحی وب سایت برای کارخانه خود برای انجام کارهای کارخانه از جمله استخدام کارمندان با طراحی وب سایت برای کارخانه می توانید کارمندان خود را به صورت مجازی انتخاب کنید.

فضای وبسایت شما را از انجام بسیاری از مسوولیت هایتان باز می دارد. به جای معرفی و پروموت محصولات یا خدماتتان ، متن هایی که داخل وبسایت هستند جوابگوی مشتریانتانند.

به جای اینکه محصولاتتان را بصورت حضوری به متقاضیانتان نشان دهید ، عکس های محصولاتتان داخل وبسایت این کار را انجام خواهد داد . و به نیازی به پرزنت حضوری نمی باشد چرا که مشتریان پرزنت شده و توجیه شده با شما تماس می گیرند و اقدام به عقد قرار داد می نمایند با سایتی که برای کارخانه شما طراحی شده است.

همچنین این مقوله باعث می شود برای خود وقت و انرژی بخرید به علاوه این که از رفت و آمد های بیهوده که قطعا برایتان هزینه دارد جلوگیری خواهید کرد.

البته بحث طراحی وبسایت به همین موضوع خاتمه پیدا نمی کند و ویژگی ها و نکات مثبت بسیاری را در بر خواهد داشت.

وب سایت ها شناسنامه های مجازی همه ی اصناف هستند و مشتریانتان در فضای اینترنتی شما را با وبسایتتان می شناسند. همان گونه که فضای دفتر شما در جذب مشتری بی تاثیر نیست ، وبسایتتان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. گرافیک و ویژگی های رعایت شده در طراحی یک وبسایت از اصول اولیه و جز اجتناب ناپذیر اعتماد سازی مشتری است.

بهترین طراحی سایت را با طراحان وب کرج تجربه کن

شرکت طراحی وبسایت طراحان وب با سابقه ای 8 ساله در زمینه ی طراحی سایت ، سئو و تبلیغات اینترنتی آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و حرفه ای ترین نحو می باشد. ما با ارائه خدمات بهینه سازی و توسعه سایت سعی داریم کسب و کارهای موجود در ایران بلخصوص استان البرز را بهبود ببخشیم تا به افزایش فروش و مشتری برای انها تبدیل شود.

در طراحی سایت کارخانجات نیز ما در نظر داریم با ارائه راهکارهایی نوین در طراحی سایت کارخانه بتوانیم خدماتی ویژه به کارخانه داران محترم در زمینه طراحی و توسعه سایت دهیم. امیدواریم این مقاله نیز توجه شما عزیزان را به خود جلب کرده باشد. با ما همراه بمانید.



:: برچسب‌ها: سایت , طراحی , وب , شرکت,
نويسنده : وبرو


طراحی سایت در گلشهر کرج

طراحی سایت در گلشهر کرج توسط مجموعه طراحان وب با بهره گیری از دانش روز و سبک های مدرن طراحی وبسایت انجام می گیرد.

خدمات طراحی سایت در گلشهر برای شرکت های زیادی که در این منطقه واقع هستند، با استفاده از انواع سیستم های اختصاصی و آماده، با توجه به رویکرد شرکت مورد نظر توسط طراحان وب انجام می شود.

شرکت طراحی سایت در گلشهر کرج

شرکت طراحان وبسایت در جهانشهر کرج واقع بوده و خدمات خود را با بکارگیری گروهی مجرب و با تجربه به سراسر کرج و مناطق آن ارائه می کند.

خدمات طراحی سایت محدودیت خاصی از نظر مکانی ندارد فقط به منظور مراجعه حضوری جهت برنامه ریزی کار ها، شاید مجموعه های مختلف بنا را بر این بگذارند که این خدمات را به شرکت های نزدیک به خود بسپارد.

با توجه به اینکه شرکت طراحان وب یکی از قدیمی ترین شرکت  های موجود در کرج بوده و بیش از 8 سال است که در این منطقه با ارائه خدمات طراحی سایت فعالیت می کند، می تواند انتخاب خوبی برای شرکت های حاضر در گلشهر و یا هر نقطه از کرج باشد.

البته جالب است بدانید که بازه گسترده ای از مشتریان طراحان وب را کسب و کار های واقع در تهران شامل می شوند و هیچ قرار حضوری هم میان شرکت  آن ها صورت نگرفته است.

گلشهر کرج

این امتیاز برای شرکت های واقع در استان البرز وجود دارد که می توانند پیگیری و برنامه ریزی برای کار خود را بصورت حضوری هم با شرکت طراحان وب انجام دهند.

درباره گلشهر کرج

گلشهر کرج یکی از مناطق بسیار شلوغ و پر رونق از نظر تجاری در این استان محسوب می شود. منطقه گلشهر شامل کسب و کار های بسیاری است که در این منطقه در خصوص اصناف مختلف فعالیت می کنند.

وجود مکان هایی مثل مترو ، مجموعه زندگی، مجتمع تجاری گلشهر، مرکز تجاری و همینطور شرایط رفت و آمدی از اتوبان این منطقه را به عنوان یکی از مهم ترین مناطق کرج معرفی کرده است.

طراحی وبسایت در کرج را به ما بسپارید

اگر قصد انجام هر نوع تبلیغات در فضای اینترنت را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید تا بهترین و بهینه ترین راهکار ها برای ایجاد یک بستر تبلیغاتی پر بازده در این فضا را برای شما بیابیم.

طراحان وب پیشرو در ارائه خدمات طراحی سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی،  تبلیغات شبکه های اجتماعی می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی وبسایت,
نويسنده : وبرو


طراحی سایت های ورزشی در کرج

طراحی سایت ورزشی با کاربری های مختلف

طراحی سایت ورزشی یکی از بخش های خدمات طراحی سایت در طراحان وب است که خود با توجه به نوع کاربری به انواع مختلفی تقسیم می شود.

در این مقاله بطور کامل انواع یک نوع وب سایت ها را معرفی خواهیم کرد و سبک طراحی برای هر نوع از طراحی سایت ورزشی را با شما مطرح می کنیم تا با بررسی دقیق نوع دلخواه خود را برگزینید.

شرکت طراحان وب با بیش از 7 سال سابقه در امر طراحی وب سایت یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در کرج بوده و مفتخر است که توانسته خدمات خود را بدون هیچ محدودیت مکانی به کسب و کار های سراسر کشور ارائه کند.

طراحی سایت ورزشی چه انواعی را شامل می شود؟

در زیر انواع خدمات طراحی سایت ورزشی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا در ادامه بطور کامل در خصوص هرکدام صحبت کنیم:

  • طراحی سایت ورزشی خبری
  • طراحی سایت ورزشی فروشگاهی
  • طراحی سایت ورزشی شخصی
  • طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی

بطور کلی وب سایت های ورزشی به این 4 نوع تقسیم می شوند که طراحی هر یک از آن ها شامل شرایط و ویژگی های خاصی می باشد.

طراحی وبسایت ورزشی خبری (مجله خبری)

طراحی سایت ورزشی خبری به وب سایت هایی مثل ورزش 3 گفته می شود که به عنوان پر بازدید ترین سایت ایرانی معرف حضور همگان می باشد.

ویژگی این نوع وب سایت ها انتشار اخبار و تازه های دنیای ورزش است که بر اساس هر رشته ورزشی می تواند طراحی و اجرا شود.

معمولا در طراحی این نوع وب سایت ها یک صفحه اصلی بسیار ساده با کاربری محتوا محور ساخته می شود که چکیده ای از کل محتوا و خبر های سایت در آن به کاربر نشان داده می شود.

امکاناتی همچون نتیجه آنلاین مسابقات، جدول امتیاز دهی، بیوگرافی مربیان و بازیکنان، آرشیو مطالب ویدیویی و تقویم مسابقات هم می تواند تکمیل کننده یک وب سایت ورزشی خبری مناسب باشد.

طراحی سایت ورزشی فروشگاهی

طراحی سایت ورزش فروشگاهی هم نوعی دیگر از انواع طراحی سایت ورزش است. یکی از سایت هایی که در این حوزه از نظر ظاهری و طراحی مناسب به نظر می رسد، سایت کلاب ورزش است.

این نوع سایت ها در واقع فروشگاه اینترنتی هستند که موضوع محصولات آن ها ورزش است. در این نوع سایت ها مطابق تمامی سایت های فروشگاهی قسمت هایی تحت عنوان محصولات ویژه، آخرین محصولات، آفر ها و … دارند.

امکاناتی همچون فرم ثبت نام، ارائه آفر های ویژه به افراد ثبت نام شده، ایجاد شرایط همکاری در فروش، ارائه کد معرف برای افراد عضو شده و … هم می تواند با توجه به رویکرد مجموعه ای که اقدام طراحی این نوع سایت ورزشی می کند، در سایت ایجاد شود.

طراحی سایت ورزشی شخصی

افراد و اشخاص مهم ورزشی به منظور ارائه رزومه و معرفی خود می توانند اقدام به طراحی یک سایت شخصی برای خود کنند. معمولا در این نوع سایت های ورزشی شخصی، می توان بخش هایی تحت عنوان درباره، رزومه، توانایی ها، تحصیلات و غیره ایجاد کرد تا افراد مختلف از طریق آن بتوانند افراد مختلف را بشناسند.

طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی

طراحی سایت ورزشی آموزشگاهی می تواند انتخابی مناسب برای مدارس فوتبال و باشگاه ها باشد. در این نوع وب سایت ها بخش هایی به عنوان آکادمی ایجاد می شود تا مدیر وب سایت بتواند از طریق آن مطالب آموزشی و اطلاعات را به کاربران خود انتقال دهد.

علاوه بر خبر سازی و ارائه مطالب آموزشی در این نوع وب سایت ها، می توان استراتژی جهت گرفتن بازدید و معرفی باشگاه به افراد مختلف را هم در نظر گرفت.

از طریق سئو و بهینه سازی سایت ورزشی آموزشگاهی می توان شرایط ثبت نام در مجموعه را برای علاقه مندان فراهم نمود تا علاوه بر بحث آموزشی، شرایط درآمد زایی و تبلیغاتی هم برای مجموعه های ورزشی فراهم شود.

طراحی وبسایت در کرج برای ورزشکاران، مجل ورزشی، باشگاه ها و مراکز ورزشی

ما همیشه در صدد این بودیم که بهترین خدمات را در زمینه ساخت پایگاه های اینترنتی برای کسب  وکارهای مختلف داشته باشیم. در این میان سایت های ورزشکاران، باشگاه ها و مراکز ورزشی یکی از مهمترین پایگاه های اینترنتی هستند که با ترویج و بهتر کردن آنها می توان علاقه مندان و جوانان بیشتری را برای شرکت در دوره های ورزشی و قهرمانی سوق داد. ما در شرکت طراحی سایت طراحان وب کرج می کوشیم با ارائه بهترین راهکارهای طراحی و توسعه سایت به این امر نایل آییم.

اگر قصد استعلام سایت ورزشی خود را دارید با ما تماس بگیرد و از مشاوره کارشناسان ما در زمینه ساخت یک سایت ورزشی مناسب استفاده نمایید. ما در تمامی 24 ساعت روز در خدمت شماییم تا با ارائه خدمات مناسب در طمینه طراحی و راه اندازی انواع سایت مخصوصا سایت های مختص به ورزش، بهترین عملکرد را برای مشتریان بدست آوریم و رضایت آنها را برای انجام کار داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: طراحی , سایت , وبسایت , ورزش,
نويسنده : وبرو


بوت استرپ چیست و چه کاربردی دارد؟

می دانیم که صحبت راجع به الفبای یک موضوع علمی به معنای تشریح بسیار ساده ی آن به طوری که برای هرکسی قابل درک باشد و خواندن آن باعث هیچ نوع سردرگمی برای خواننده یا شنونده نشود. در این مقاله سعی داریم ابزار بوت استرپ را به طور ساده و روان برایتان شرح دهیم. امیدواریم بتوانیم دانشی بر دانسته های شما عزیزان اضافه نماییم.با ما همراه بمانید. بوت استرپ چیست ؟

الفبای بوت استرپ (Bootstrap)

بوت استرپ یک ابزار است. یک چهارچوب آماده که پتانسیل بالایی برای طراحی و توسعه بهینه وب و نرم افزار های تحت آن می باشد.

امروزه جذب کاربر برای یک وبسایت جزء عوامل مهم در قدرتمندی آن می باشد. هدف اصلی طراحی و توسعه وب آن است که کاربر با آن ارتباط بگیرد و جذب آن وبسایت شود. در اصل، برای تحقق این موضوع می بایست عواملی را در نظر گرفت که می تواند به جذابیت صفحات وبسایت کمک نماید. بوت استرپ چنین امکانی را به طراحان وب خواهد داد اما چگونه؟

تاریخچه

بوت استرپ در اواسط سال 2011 (19 اگوست 2011) توسط کمپانی توییتر و دو تن از طراحان آن به نام های Jacob Thornton و Mark Otto بصورت رایگان و متن باز در اختیار عموم قرار گرفت. این ابزار به عنوان یک فریم ورک برای طراحی صفحات وب شناخته شد و بیش از بیست نسخه از آن منتشر شده است. همچنین بوت استرپ دوبار باز نویسی شده است تا به نسخه نهایی برسد.این فریم ورک پس از تکمیل و توسعه بسیار محبوب و معروف گردید و در بسیاری از پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار گرفت و بصورت یک چهارچوب بهبود بخش صفحات وب به صورت opensourse در اختیار کاربران قرار گرفت.قبل از بوت استرپ کتابخانه های بسیاری برای توسعه رابط کاربری مورد استفاده قرار می گرفت که به دلایل مختلفی مورد توجه قرار نگرفت.

به گفته مارک اتو (Mark otto) توسعه دهنده توییتر گروه کوچکی از توسعه دهندگان وب و خود مارک به منظور طراحی و ساخت ابزاری بهتر برای توسعه وب بصورت یک تیم فعالیت خود را شروع نمودند و اعتقاد داشتند در این حوزه حاشیه مانور و کار بیشتری وجود دارد.

به صفحه این نابغه توییتر ، مارک اتو  @mdo سر بزنید.

تاریخچه لغوی

bootstrap در معنای لغوی به معنای “خود راه انداز ” یا در معنای دیگر به معنای “به عهده گرفتن و انجام دادن بدون کمک دیگران “می باشد. این کلمه در سال 1900 میلادی باب گشت و به معنای راه اندازی و تکمیل یک فرآیند بصورت خودکار می باشد.این کلمه شامل دو قسمت boot(چکمه) + strap(تسمه یا بند چرمی) می باشد و بصورت عامیانه در علوم مربوط به وب به اختصارا به booting معروف می باشد.

بوت استرپ معنای دیگری خارج از حیطه علم کامپیوتر و وب نیز دارد.این کلمه به بخشی از قسمت انتهایی چکمه یا کفش اطلاق می شود که روند پا کردن کفش را راحت تر میکند و شبیه به پاشنه کش عمل می نماید.

bootstrap-boot

تحلیل فنی بوت استرپ (Bootstrap)

فریم ورک بوت استرپ به طور کلی ابزای متشکل از دستورات CSS ، HTML و توابع و زبان جاوا اسکریپت (javascript) می باشد. بوت استرپ به توسعه دهندگان front end کمک می کند تا بتوانند صفحات وب را بصورت کامل و بدون نیاز به طراحی ،بسازند و توسعه دهند.این فریم ورک جهت ساخت و نمایش دکمه ها (buttons) ، فرم ها (forms) و ستون ها(columns) ، نوار های بازشو  (popup bar) ، تب ها (tabs) , و سایر قسمت ها و المان های مربوط به صفحات وبسایت می باشد. همچنین بوت استرپ مسیر طراحی صفحات وب را کوتاه می کند.همچنین بوت استرپ توسط  @jnaqsh برای زبان هایی همچون زبان فارسی که طریقه نوشتاری آن ها بصورت راست به چپ است آماده و ارائه گردید و این کار از طریق تغییرات در کد های jQuery و زبان برنامه نویسی ظاهری CSS امکان پذیر شده است. برای دیدن نمونه ی یک وبسایت که از ابزار بوت استرپ در طراحی آن استفاده شده است اینجا کلیک کنید.

ویژگی بوت استرپ (Bootsrap)

این ابزار با تمامی مرورگر هایی که در قالب و چهارچوب استاندارد ساخته شده اند ، کاملا خود را وقف می دهد. ظاهر صفحات طراحی شده با بوت استرپ حتی در نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر (internet explorer 8) نیز ظاهر خاص خود را حفظ می کنند و همان قدر جذاب هستند. این فریم ورک بصورت رایگان در سرویس میزبانی گیت هاب برای علاقه مندان استفاده در آن بصورت متن باز در اختیار کاربران قرار گرفته است. ویژگی جذاب دیگر بوت استرپ طراحی ریسپانسیو (responsive) آن است.

از دیگر مشکلات طراحان و وبمستران نمایش غیر استاندارد صفحات وب در گوشی ها و تلفن های همراه و تبلت ها می باشد.بوت استرپ امکان ریسپانسیو بودن وبسایت و نمایش هرچه بهتر آن در گوشی های موبایل را می دهد.همچنین بوت استرپ دارای کلاس های متعدد و در انواع نحوه های نمایش مختلف ظاهر می شود.

بوت استرپینگ یک وبسایت چاله های راه بین طراحی و کدنویسی وبسایت را پر می کند. در واقع فرآیند کدنویسی و پیش برد پلن های طراحی سایت اگر بصورت کامل و بدون نقص پیش نرود موجب نمایش غیر استاندارد یک وبسایت و المان های آن می شود.رعایت اصول استفاده از بوت استرپ می تواند طراحی صفحات یک وبسایت را بصورت استاندارد و جذاب پیش ببرد همچنین این مقوله می تواند روند طراحی وبسایت را تا حد زیادی کاهش دهد چرا که اکثر پروسه های طراحی بصورت آماده در آن قرار می گیرد و دیگر نیازی به کدنویسی های پیچیده نخواهد بود.همچنین استفاده از این رابط کاربری انسجام صفحات وب را تا حد زیادی بالا خواهد برد.

نقد های وارد بر بوت استرپ (Bootstrap)

این فریم ورک دوست داشتنی و محبوب با هدف پیشرفت کار وبمستران و تسریع فرآیند آن تولید و انتشار یافت اما برخی از مسائل و مشکلات موجب تامل برخی از کاربران بوت استرپ گردیده است اما این مشکلات از چه قرارند؟

امروزه وبمستران بسیاری از فضای این ابزار استفاده میکنند و طبیعی است که وقتی خیل زیادی از طراحان از این فریم ورک استفاده می نمایند ، ظاهر وبسایت ها به سمت و سوی شباهت بسیار زیاد و فاحش خواهند رفت. این موضوع باعث افت جذابیت وبسایت ها خواهد شد چرا ظاهر بسیاری از وبسایت ها شبیه یکدیگر شده اند و حتی اگر طراحی آن ها بصورت جذاب و کاربر پسند باشد به دلیل تکرار زیاد از جذابیت آن ها کاسته خواهد شد.

البته شایان ذکر است که در حال حاضر بسیاری از طراحان وب از این فریم ورک استفاده بهینه و خلاقانه می نمایند اما از پیش بینی ها و دور نگری ها نیز نباید چشم پوشی نمود این نگاه گروهطراحان وب می باشد.

امیدواریم از خواندن این مقاله استفاده لازم را برده باشید و دانش جدیدی به شما اضافه شده باشد.با ما همراه بمانید.

درباره طراحان وب بهترین طراح سایت در کرج

اگر شما هم یک کسب و کار کرجی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام کار طراحی سایت خود در کرج به شرکت طراحان وب مراجعه کنید. ما برای شما بهترین سایتهای شرکتی و فروشگاهی را با استانداردهای ظاهری و گرافیکی مناسب طراحی می کنیم تا بر روی فروش و مشتری گیری شما از اینترنت تاثیر بسزایی داشته باشد. پس با شرکت طراحی سایت در کرج طراحان وب همراه شوید.



:: برچسب‌ها: طراحی , سایت , وبسایت,
نويسنده : وبرو


بهترین شرکتهای طراحی سایت در ایران

بسیاری از شرکت ها و ارگان هایی که بصورت بسیار حرفه ای فعالیت دارند و بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می نمایند ، همواره به دنبال بهترین ها هستند. این شرکت ها معمولا با بهترین سازمان ها برای تمامی کار های خود همکاری می نمایند و معتقند که باید از هر لحاظ بهترین باشند.معمولا این نوع از شرکت ها برای حضور در بازار اینترنتی اقدام به طراحی وبسایتمی نمایند و قطع به یقین به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در ایران میگردند.

استراتژی این شرکت ها به این صورت است که باید در بهترین رتبه از کسب و کار خود باشند چه در بازار سنتی و چه در بازار اینترنتی.

قطعا در بازار رقابتی بسیاری از شرکت ها خود را در کار طراحی وبسایت بهترین می دانند. اما این موضوع ادعایست که بسیاری از شرکت های طراحی وبسایت برای بهبود بازار خود بیان می نمایند. البته به همین سادگی هم نیست ! هیچ ادعایی بدون اثبات قابل اعتماد نیست.

اما استراتژی رسیدن به بهترین شرکت طراحی سایت چیست؟ در این مورد ابتدا می بایست شرایط را بررسی نمود. قطعا بهترین های طراحی سایت ویژگی هایی دارند که آن ها را از مابقی شرکت ها جدا میکند.همچنین برای به پایان رسانی پروسه ی طراحی سایت می بایستی قدم هایی بردارید که در ادامه به تفصیل به آن ها اشاره خواهد شد.

استراتژی های خود را مشخص کنید

البته منظور ما در این عنوان هدفی است که برای خود و مجموعه خود در نظر دارید.استراتژی اولین و مهمترین قدمی است که باید بردارید.

باید بسنجید که با وبسایتتان چه کاری می خواهید انجام دهید. آیا قصد فروش و بازاریابی دارید یا صرفا می خواهید معرف شما و مجموعه تان باشد. خب به طبع هر کدام از موضوعاتی که ذکر شد می تواند روش ها و سبک های طراحی و گرافیکی خاص خود را داشته باشد.همچنین می بایستی معیار های خود را بسنجید و بررسی کنید که چه فاکتور هایی برایتان مهمند.

در قدم بعدی لازم است که یک شرکت طراحی وبسایت را انتخاب کنید. اما چگونه؟

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنیم

خب البته که این کار به سادگی سرچ کردن ” بهترین شرکت طراحی سایت ایران ” در موتور جستجو گوگل نمی باشد و باید برای پیدا کردن آن کمی به زحمت بیافتید .

این موضوع به این خاطر است که موتور جستجوی گوگل تنها به وبسایت هایی که بیشتر راجع به کلمه طراحی سایت صحبت نموده اند را در صدر نتایج خود نشان میدهد.

البته قابل ذکر است که شرکت های طراحی سایتی که در صدر نتایج هستند کار خود را بلدند. به این خاطر که کاملا با اصول سئو آشناییت داشته اند که توانستند وبسایت خود را به صدر نتایج برسانند.اما به هر حال این امر امری لازم است اما کافی نیست . این موضوع به تحقیق نیاز دارد.

در این باره می بایست ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت را بدانید و سپس شرکتی را که انتخاب نموده اید را با آن مقایسه کنید.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

راه های مختلفی برای سنجش بهترین بودن یک شرکت طراحی سایت وجود دارد.

در ابتدا می بایست وبسایت مربوط به شرکت طراحی سایت مربوطه را بررسی نمود.این مورد شامل بررسی سبک طراحی ، بررسی استایل گرافیکی بکار رفته شده در سایت ، رنک الکسا و دیگر ابزار های آنالیز گوگل و همچنین مشاهده ی نمونه کار های مربوط به آن شرکت خاص می شود.

همچنین محتوای استفاده شده در وبسایت بیانگر تبحر و مهارت آن شرکت است.مقاله های داخل وبسایت ها معمولا بار علمی صاحبان و مدیران شرکت طراحی سایت مربوطه را به دوش می کشد.مقاله های تخصصی وبسایت ها را با دقت بررسی نموده و نحوه ی نوشتاری یا به اصطلاح قلم نویسندگان آن وبسایت را بررسی نمایید.

اگر وبسایت شرکتی را مشاهده کردید و جذب آن نشدید بدانید که اگر به این شرکت سفارش طراحی بدهید ، وبسایتی غیر جذاب به شما تحویل خواهد داد چرا که اگر این شرکت به موضوع طراحی اشراف کامل داشت وبسایت خود را به نحوی خلاقانه و مدرن طراحی می کرد.

در ادامه آدرس دو شرکت برتر وبسیما و وب 24 را مشاهده می نمایید که چه از نظر کیفیت کار و چه رضایت مشتریان ، جایگاه خوب و معقولی دارند.

شفاف سازی در قیمت و نوع خدمات

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای تمامی خدمات خود را بصورت مرتب و شفاف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.این مقوله شامل دسته بندی خدمات و قیمت های مجزا نیز می باشد. دسته بندی ها معمولا طبق نوع خدمات بصورت گسترده یا محدود ، همچنین تراز قیمت مورد ارزیابی قرار می گیرد. موردی که می بایست بسیار مورد توجه قرار گیرد این است که در نوع قیمت دهی هیچگونه پیچیدگی نباید در کار باشد. همه چیز در باره قیمت می بایست در نهایت شفافیت عرضه شود.

به عنوان کلام آخر بهترین ها در هر صنفی همواره با بهترین کیفیت کار ارائه می دهند و نام آشنای همگان هستند.این شرکت ها سر زبان ها هستند و از طراحی تا پشتیبانی کنار مشتریان باقی می مانند. این شرکت ها در صورت بروز هرگونه مشکلی ، ظرف مدت کمترین زمان در صدد حل آن بر خواهند آمد و پیگیری کار مشترییان خود خواهند بود چرا که رضایت مشتری به نوعی تبلیغ خوب برای خودشان است.

شرکت طراحان وب را برای طراحی وب سایت در کرج انتخاب کنید

شرکت طراحان وب با بهره گیری از دانش روز طراحی و نیرو های مجرب در تمامی فیلد های کاری ، افتخار خدمت رسانی به تمامی مشتریان گرامی از سراسر کشور را دارد. ما در شرکت طراحی سایت طراحان وب کرج سعی می کنیم همیشه با بروزرسانی دانش خود بهترین و جدیدترین تکنولوژی های طراحی و پیاده سازی سایت را برای مشتریان انجام دهیم. خوشحالیم که در این مسیر با ما همراه هستید.

 



:: برچسب‌ها: سایت , وبسایت , طراحی,
نويسنده : وبرو


دیجیتال مارکتینگ چیست و برای چه شرکتهایی مناسب است؟

هدف از این مقاله ی مذکور آشنایی با دیجیتال مارکتینگ می باشد .

همچنین در این مقاله در مورد مزیت ها و روش های چگونگی انجام دیجیتال مارکتینگ گفته میشود و میتوانید از این مقاله برای خدمات بازاریابی دیجیتالی خود و معرفی محصولات به مخاطبان خود استفاده نمایید .

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

منظور از دیجیتال مارکتینگ,استفاده از رسانه های دیجیتال از قبیل اینترنت,موبایل و… در مسیر بازاریابی و افزایش تعداد مشتران یک برند است.

در دیجیتال مارکتینگ بر خلاف متدهای قدیمی کسب و کار و بازاریابی مشتریان بسیار حائز اهمیت هستند ,به همین علت شرکت ها با به کارگیری از روش های مختلفی در تجزیه و تحلیل خواسته های مورد پسند مشتری دارند تا تبلیغات خود را به صورت گسترده و در یک زمان مشخص در دسترس کاربران قرار دهند.

امروزه با توسعه شگرف اطلاعات و تکنولوژی و وسعت شبکه های مجازی کمپانی ها دریافتند که برای حفظ و ثبات خود در بازار رقابتی فروش باید در شبکه های جهانی (اینترنت) حضور مستمر داشته باشند و از این فضای بی نهایت برای عرضه محصولات و خدمات خود استفاده کنند .در نتیجه برای محقق شدن این هدف ملزم به استفاده از بازاریابی دیجیتالی هستند .

مفهوم دیجیتال مارکتینگ و فواید آن

دیجیتال مارکتینگ از فواید بی شماری برخوردار می باشد که تعدادی از آن را بیان میکنم:

  • جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی
  • عدم محدودیت در دسترسی به بازار مشتریان نامحدود در سراسرجهان
  • بالا بردن کارایی و به حداقل رساندن هزینه های تبلیغات
  • حذف وابستگی های زمانی و مکانی
  • کاهش بکارگیری از نیروی انسانی
  • سرعت بخشیدن در تحویل کالا و عرضه ی خدمات به مشتریان

متدهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ربایشی :

بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای از جمله موارد بسیار کارامد از تبلیغات گفته میشود که در این رو پیگیری از طرف مشتری صورت می گیرد یعنی مشتری به دنبال فروشنده ای که دارای سئو و بهینه سازی سایت و یا بازاریابی محتوا و … می باشد را پیگیری میکند .

بازاریابی چریکی:

بازاریابی چریکی و یا همان بازاریابی پارتیزانی به بازاریابی گفته میشود که از روش های منحصر به فرد و خاص بتواند درگیری ذهنی برای مخاطبان ایجاد کرده به اندازه ای که مخاطبان در ارتباط باشند و با اطرافیان خود گفت و گو کنند.

بازاریابی ایمیلی:

ایمیل یکی از پر کاربرد ترین و قدیمی ترین ابزارهای اطلاع رسانی بوده ،با به کار گیری از ایمیل می توان پکیج های تبلیغاتی و متنوعی را به کثیری از کاربران ارسال کرد وکاربران را در به روز ترین اخبار و خدمات و محصولات خود مطلع کرده و به این نکته باید دقت کرد که با توجه به محدودیت های ایمیل نوشته مورد نظر باید جذابیت بالایی برخوردار باشد تا مشتری انگیزه پیدا کند و توجه بیشتری کرده و با شما ارتباط رقرار کند .

بازاریابی ویروسی:

با توجه به این که گستردگی استفاده از شبکه های اینترنت و مجازی در حال افزایش می باشد موضوع بازاریابی ویروسی به موضوع بسیار مهم و بحثی داغ در این روزها تبدیل شده است و شما به راحتی می توانید اثرات آن را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی مشاهده . با استفاده درست و صحیح از این متد ،محصولات،برند و یا خدمات شما به صرت ویروس وار در اینترنت پخش شده و دانش و شناخت و اگاهی مردم در شما بیشتر خواهد شد .

تمایزبازاریابی ویروسی با بازاریابی چریکی در این است که بازاریابی چریکی و یا همان بازاریابی پارتیزانی در اکثر موارد به صورت محیطی صورت می گیرد و بازاریابی ویروسی

در محیط وب و شبکه های اجتماعی انجام می پذیرد.

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی یک روشی از تبلیغات می باشد که با استفاده از رویکرد استراتژیک است . در این شیوه شما با به کار گیری از روش های نا محسوس و غیر مستقیم تلاش در مورد بررسی شدن می کنید .به گونه ای که برند و یا همان الگوی شما در ناخودآگاه مخاطبان خود بنشیند .

  1. در این صورت موفق می شوید مراحل فروش دائمی ایجاد کنید .
  2. این متد بر پایه ی ایجاد محتوای ارزشمند پایدار است .

تلاش کنید محتوای قوی با کیفیت بالا تولید کنید تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد .

مواردی دیگر از متدهای دیجیتال مارکتینگ

  1. معرفی برند خود در شبکه های اجتماعی
  2. معرفی و نشان دادن برند خود در وب سایت ها و وبلاگ ها
  3. اپلیکیشن های موبایل
  4. سئو و بهینه سازی در موتور های جست و جو
  5. ایمیل مارکتینگ
  6. تیزرهای تبلیغات واینو گرافیک
  7. ویدئو مارکتینگ

طراحی سایت کرج با طراحان وب

خالی از لطف نیست بدانید ما در طراحان وب اصول اولیه و مبتنی بر تبلیغات موثر را در طراحی سایتهای خود انجام می دهیم. پیشنهاد ما این است که جهت طراحی سایت، ریدیزاین (بازطراحی سایت) و توسعه سایت با ما تماس بگیرید و از مشاوره ما در زمینه طراحی سایت خود بهره ببرید. زیراکه اصل دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر پایگاه شما در اینترنت است و این پایگاه همان وبسایت شماست. شما با وبسایت دیده می شوید، مشتریانتان را راهنمایی و هدایت می کنید و به آنها اطلاعات بیشتر می دهید. پس وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. برای توسعه سایت خود با شرکت طراحان وب کرج تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تبلیغات , سئو , خدمات,
نويسنده : وبرو


ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هدف  این مقاله آشنایی شما با مفهوم ایمیل مارکتینگ، دلایل استفاده از ایمیل مارکتینگ ،مزایا و معایب آن می باشد.

اگر قصد ارتقا بازار فروش خود را دارید و می خواهید محصولات و خدمات خود را در  بصرفه ترین حالت ممکن به مخاطبین خود ارائه دهید ،مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مفهوم کلی ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل یا ایمیل مارکتینگ یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ است .

این روش یکی از پرکاربردترین و قدیمی ترین ابزارهای تبلیغ ، بازاریابی و ارتباط با مشتریان در دنیای تجارت است.

اگر قصد آشنایی بیشتر با دیجیتال مارکتینگ و روش های آن را دارید به شما مطالعه مقالهدیجیتال مارکتینگ چیست را پیشنهاد می کنیم.

یکی از قدرتمندترین ،کارآمدترین و به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ می باشد.

در واقع ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال محتوای موردنظر خود به وسیله ایمیل به تعداد زیادی از کاربران در سراسر دنیا

در این روش از کلمات جذاب و  معرفی خدمات و یا محصولات  برای سایت تان استفاده می کنید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ ، شاید این طور تصور شود که ایمیل مارکتینگ به شیوه ای منسوخ برای جلب  نظر مشتری تبدیل شده است .

اما اگر به طور دقیق به کسب و کارهای موفق دنیا نگاه کنیم متوجه می شویم که ایمیل مارکتینگ در راس استراتژی های فروش این شرکت ها قرار گرفته است و اصلا یک روش منسوخ نیست.دلیل آن ها برای استفاده از ایمیل مارکتینگ بازدهی بالای آن است.

کاربردها ی ایمیل مارکتینگ

کاربردهای زیادی برای ایمیل مارکتینگ ذکر شده است ، در این مقاله تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

-پس از ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن پیام خوشامدگویی ارسال می کند.

-برای قدردانی از حسن انتخاب یا  خرید شما پیام تشکر ارسال می کند.

-جدیدترین اخبار خدمات و محصولات تان را از طریق ایمیل ارسال می کند و کاربران را به خرید آنها ترغیب می کند.

-از پروفایل شخصی مشتری پشتیبانی می کند.

-دادن اشتراک مقالات و یا خبرنامه های شما

دلایل استفاده از ایمیل مارکتینگ

استفاده از آن آسان می باشد

می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک یا چند ایمیل ارسال کنید و نتیجه آن را مشاهده کنید.درحالیکه روش های دیگر بازاریابی دیجیتال دیربازده می باشند و ممکن است مشاهده نتیجه چندین ماه طول بکشد.شما می توانید صفر تا صد یک کمپین ایمیل مارکتینگ را به راحتی و از طریق سرویس های ارائه دهنده ی ایمیل مارکتینگ ایجاد و مدیریت کنید.

مقرون به صرفه است

اگر به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده  و قصد مدیریت هزینه های خود را دارید، ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش ها برای شما می باشد.در این روش صرف هزینه های کلان جایی ندارد و شمابا کمترین هزینه می توانید از آن استفاده کنید.بزخی از سرویسهای ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ تا مدتی خدمات رایگان ارائه می دهند.

یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط سازی با مشتریان است

شما می توانید از طریق ارسال ایمیل های برنامه ریزی شده و زمان دار با مشتریان خود درارتباط باشید. همچنین شما می توانید از طریق ارسال یک محتوای سودمند و جذاب توجه مشتریان را جلب کنید. با این کار آن ها را مشتاق به دریافت ایمیل هایی از طرف خودتان کنید.

بسیار هدفمند است

شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که از طریق مشتریان و بازار هدف بدست می آوریدمخاطب خاص خود را مشخص کنید. این اطلاعات از طریق خریدهای گذشته مشتریان و یا نظرسنجی های مختلفی که برگزار کردید بدست می آید . شما می توانید با در نظر گرفتن علایق و نیازهای مشتری جدیدترین اخبار و اطلاعات را برای آن ها ارسال کنید.با این کار شما در وقت و انرژی خود و مشتریان صرفه جویی می کنید . همچنین ایمیل های ارسالی تان موثرتر می شود و در نهایت نتیجه بهتری می گیرید.

نکاتی در رابطه با استفاده از ایمیل مارکتینگ

1-استراتژی خود را مشخص کنید و ایمیل های طبقه بندی شده ارسال کنید.

2-بازه زمانی ارسال ایمیل خود را مشخص کنید برای مثال هر 3 روز 1 بار ارسال کنید.

3-قابلیت لغو اشتراک برای مشتریان را ایجاد کنید تا آنها در صورت عدم تمایل بتوانند اشتراک خود را لغو کنند.

4-همچنین این نکته را در نظر بگیرید که استفاده بی دلیل و زیاد از ایمیل مارکتینگ باعث دل زدگی مشتریان  می شود که نتیجه معکوس دارد.

5-سعی کنید ایمیل های ارسالی شما ساده ،واضح و قابل فهم باشد.  همچنین از پیچیده گویی و افراط در واژه های تبلیغاتی خودداری کنید.

6-جهت مراجعه کاربران حتما نشانی یا آدرس سایت خود را در متن ایمیل ارسالی خود ذکر کنید.

سخن پایانی

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با مفهوم  ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ارسال پست الکترونیک بود. همچنین قصد داشتیم شما را با کاربردها و برتری ها ی این روش آشنا کنیم.

در نهایت توصیه می کنیم اگر شما کسب و کاری دارید و قصد دارید از روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ در جهت ارتقای بازار فروش خود استفاده کنید ، در کنار دیگر روش ها حتما  کمپین ایمیل مارکتینگ را پیاده سازی کنید تا تاثیرات بالقوه آن را مشاهده کنید.

نهایتا امیدوارم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد .همچنین توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.از شما بابت اینکه در این مقاله با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم.

طراحی سایت در کرج را با طراحان وب تجربه کنید

همیشه داشتن یک مشاور خوب در هر زمینه ای می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. اگر هدف شما در اینترنت رسیدن به جایگاهی مناسب بمنظور جذب مشتری اینترنتی است با شرکت طراحان وب کرج همراه شوید.



:: برچسب‌ها: سایت , سئو , تبلیغات , ایمیل,
نويسنده : وبرو


سرویس های سئو و خدمات ویژه برای سئو با قیمت عالی

سوال مهم در سئو این است که خدمات سئو و یا خدمات دهنده سئو باید چه ویژگی داشته باشد و چه سرویسهایی را به کارفرما ارائه دهد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی سرویسهای طلایی بهینه سازی سایت بپردازیم و شما را با آنچه باید بدنبال آن باشید هدایت کنیم.

سئو علمی شناخته شده برای وبسمتران و مدیران سایتهاست. الان همه بدنبال سئو هستند زیرا می تواند مشتری را در هنگام نیاز نزد شما بیاورد.

سئو یک راهکار تبلیغاتی با بازدهی بلند مدت است اما اگر درست انجام شود می تواند بهترین سرمایه گذاری برای یک وب سایت باشد.

وقتی صحبت از سئو می شود، سئوکار خوب بزرگترین سهم را در پیروزی یک استراتژی درست سئو بازی خواهد کرد. برای چیدمان یک استراتژی درست باید تیم سئوکار دارای افراد زیر باشد.

افرادی که باید در تیم سئو باشند:

  1. سئو استراتژیست : کسی که استراتژی سئو را بر اساس تجربه بالا مشخص می کند (سابقه کار مورد نیاز حداقل 4 سال)
  2. سئو منیجر یا مدیر سئو: کسی که مسئول پروژه سئو سایتهاست و کار سئوکاران را زیر نظر دارد (سابقه کار حداقل 3 سال)
  3. سئو کار حرفه ای: کسی که فوت و فن سئو را بلد هست و مدت زیادی است که روی آنها کار می کند (سابقه حداقل 2سال)
  4. سئو کار معمولی: کسی که کارهای پیش و پا افتاده سئو را انجام می دهد (سابقه حداقل 6 ماه)

سئوکاران

تیم سئو کار حرفه ای متشکل از چنین افرادی است.

در این تیم پس از اخذ قرارداد برای انجام خدمات SEO یا خدمات بهینه سازی سایت، ابتدا سئو استراتژیست بررسی های لازم را انجام می دهد و راهکارهای مورد نظر را در قالب یک طرح سئو به مدیر سئو ارائه می دهد.

مدیر سئو راهکارها را از نظر زمانی و سطح دسته بندی کرده و بین سئوکاران حرفه ای و معمولی خود کارها را طبقه بندی و زمانبندی می کند.

مدیر سئو و سئو استراتژیست با هم هموارد در ارتباط هستند، اما سئوکاران با سئو استراتژیست زیاد کاری ندارند، استراتژیست باید بتواند روی رویکردها و راهکارها تمرکز کند تا بهترین راه را برای کسب و کارها انتخاب نماید، بنابراین  داشتن یک تیم حرفه ای در سئو ضروری است.

برای داشتن یک تیم حرفه ای برای سئوی سایت تماس بگیرید : 02634492342

سرمایه گذاری در سئوی وبسایت

اگر شما قصد دارید سایت خود را در صفح اول گوگل داشته باشید پس یک سرمایه گذار در سئو هستید. سرمایه هایی که شما نیاز دارید زمان، هزینه و انتخاب درست است.

سرمایه گذاری در سئو یک راهکار برای موفقیت در فروش اینترنتی

سرمایه گذاری در سئو یک راهکار برای موفقیت در فروش اینترنتی

شما برای سئو سایت خود باید بتوانید با یک انتخاب درست، هم زمان را بخرید و هم هزینه ی مناسبی برای انجام کار انجام دهید.

بودن در صفحه اول گوگل

برای اینکه در صفحه اول گوگل حضور داشته باشیم باید چند حالت را در نظر بگیریم:

  1. رقابت کلمه کلیدی مدنظر ما چقدر است؟
  2. رقابان ما چه کسانی هستند؟ چقدر قدمت دارند؟ و چه قدر روی سئو کار می کنند؟
  3. جایگاه فعلی ما در اینترنت و سئو چگونه است؟

اینها فاکتورهایی است که شما باید چک کنید. هرچقدر رقابت بیشتر باشد، هر چقدر رقبای سخت تری داشته باشید کار سئوی سایت شما با هزینه و زمان بیشتری همراه خواهد بود.

تعریف دقیق از خدمات سئو

خدمات سئو به مجموعه سرویسهایی گفته می شود که یک تیم بمنظور کسب جایگاه در صفحه اول گوگل برای یک وبسایت انجام می دهد.

این خدمات شامل موارد گسترده ای است که در هر سایتی با توجه به استراتژی آن، به میزان مختلف انجام می شود. مثلا در بعضی سایتها محتوای زیاد تولید می شود، در بعضی سایتها لینکسازی زیادی انجام می شود، در بعضی سایتها تبلیغات زیادی انجام می شودو…

ما در طراحان وبسایت خدمات سئو را با سرویسهایی طلایی انجام می دهیم.

اگر شما هم قصد دارید از سرویسهای طلایی بهینه سازی سایت شرکت طراحان وب سایت استفاده کنید پیشنهاد می کنم ادامه این مقاله را دنبال کنید.

موفقیت در بیزینس با سئو

موفقیت در بیزینس با سئو

قبل از انجام سئو مشاوره بگیرید

وقتی شما قصد دارید سایت خود را به بهترین شکل ممکن سئو کنید یعنی هدفی بزرگ در سر دارید.

این را بدانید بودن در صفحه اول گوگل در یک کسب و کار یعنی جزء 10 تای برتر ایران بودن

این خود یک افتخاری است که هم می تواند شما را به یک برند معتبر تبدیل کند و هم می تواند مشتریان زیادی را سمت شما سرازیر کند.

اما باید بدانید کسب همچنین افتخاری نیازمند سرمایه گذاری طولانی مدت با هزینه های زیاد در اینترنت است.

اگر کسی به شما وعده داد سایت شما را با هزینه کم سئو می کند، سریعا محل را ترک کنید!! چون امروزه دیگر سئو یعنی هزینه و تبلیغات و با کارهای پیش و پا افتاده قدیمی نمی توان یک سایت با رقابت سنگین را در سئو موفق کرد.

اگر شما قصد دارید بر قله رفیع سئو بایستید، باید برای آن هزینه کنید.

قبل اینکه سئوی کار سایتتان را انجام دهید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید. برای مشاوره تماس بگیرید : 02634492342

قیمت خدمات سئو

سئو در پکیج های مختلفی دسته بندی می شود و قیمت آن همانطور که گفته شده بسته به رقابت و وضعیت فعلی سایت دارد. برای استعلام هزینه خدمات سئو با ما تماس بگیرید.

تکنیک هایی که در سرویسهای سئو انجام می شود

همیشه داشتن تکنیک های روز و همگام با موتورهای جستجو می تواند سرعت سئو و نتیجه گیری یک سایت را بالا ببرد. ما در شرکت طراحان وب با بروزرسانی کلیه اطلاعات مدیران و سئوکاران در تلاشیم با کمترین هزینه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

تکنیکهای مختلفی برای سئوی سایت انجام می شود که در خدمات سئو ما به صورت خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

  • سئوی داخلی
  • سئوی خارجی
  • لوکال سئو

روشهای انجام سئو

سئو در نزد سئوکاران دارای روشهایی است که به سه روش زیر معروف اند:

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه مشکی
  3. سئو کلاه خاکستری

روشهای انجام سئو کلاه سفید مشکی خاکستری

وقتی سئوکاران از روشهای پیشنهادی گوگل برای سئو استفاده کنند یعنی دارند از روش سئو کلاه سفید استفاده می کنند.

وقتی سئوکاران قصد داشته باشند گوگل را با روشهای غیرطبیعی گول بزنند یعنی از روشهای سئو کلاه مشکی و خاکستری دارند استفاده می کنند.

سئو با روش کلاه سفید قالبا ماندگار است و سایتی که با سئو کلاه مشکی بهینه سازی شود سریع جایگاهش را از دست می دهد و گاها از طرف گوگل جریمه می شود.

در زیر با سرویسهای طلایی سئو شرکت ما آشنا شوید:

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی

  • بهینه سازی ساختار کدنویسی سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی محتوای سایت
  • بهینه سازی لینک سازی سایت
  • تولید محتوا برای درج داخل سایت

خدمات سئو خارجی

خدمات بهینه سازی سایت خارجی

  • معرفی سایت در دایرکتوریهای محلی
  • تولید محتوا و درج در وبلاگها
  • لینک سازی
  • کار در شبکه های اجتماعی
  • معرفی سایت در سایتهای مرتبط و مهم

خدمات لوکال سئو

خدمات SEO محلی

  • جذب مخاطبان محلی
  • درج سایت در سایتهای آگهی محلی
  • نمایش سایت به مشتریانی که نزدیک به محل کار شما هستند
  • تولید محتواهای محلی

کدام خدمات را برای سئو استفاده کنم؟

زود بازده ترین خدمات بهینه سازی و سئو به ترتیب سئوی محلی، سئوی داخلی و در آخر سئوی خارجی است.

شما با توجه به بودجه و زمان مدنظر خود می توانید یکی از خدمات نامبرده در بالا را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم قبل از هر کاری از مشاورین ما در زمینه خدمات SEO بهره ببرید. مشاوره سئو به صورت رایگان است.

برای سفارش تماس بگیرید : 02634492342

منبع خدمات سئو شرکت طراحان وب



:: برچسب‌ها: سئو , خدمات , سایت , طراحی , کرج,
نويسنده : وبرو


خدمات ورپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امروزه یکی از محبوبترین سیستم های مدیریتی وب سایت شده است. دلیل اصلی موفقیت وردپرس نسبت به سایر سیستم های دیگر استفاده ساده و راحت از آن می باشد. به عبارت دیگر وردپرس رابط کاربری بهتری نسبت به دیگر سیستم ها دارد، و استفاده از آن آنقدر ساده هست که هر کسی با کمی جستجو در اینترنت بتواند از آن استفاده کند.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس، یک سیستم مدیریتی وب سایت است که به صورت رایگان توسط وب سایت wordpress.org ارائه می شود. امکانات اولیه این سیستم محدود است. بیشتر امکانات این سیستم از قالب و افزونه هایی است که بر روی این سیستم نصب می شود. عموما این قالب ها و افزونه ها با هزینه ارائه می شوند. برای دانلود آخرین ورژن سیستم مدیریت محتوا وردپرس کلیک کنید.

وردپرس سیستم آماده ای است که برای برپاسازی سایت های سریع با هزینه ی پایین طراحی شده است. اگر شما قصد دارید وب سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و می خواهید هزینه ی کمی برای آن بپردازید، سیستم وردپرس و پوسته های آماده برای این کار بسیار مناسب هستند. برای آشنایی با برخی از بهترین قالب های آماده وردپرس کلیک کنید.

با توجه به پیشرفت و محبوبیت این سیتسم مدیریت محتوا و با هدف ارتقای وب سایت هایی که با این سیستم طراحی می شوند، بخش خدمات وردپرس را برای پشتیبانی این گونه سایت ها راه اندازی کرده ایم. خدمات اصلی ما در زیر به صورت لیست وار آمده است. تمام تلاش ما برای رضایت خاطر شما و تبدیل وب سایت ساده شما به یک وب سایت حرفه ای و کارآمد است.

  1. خدمات وردپرسخرید هاست مخصوص سیستم های مدیریت محتوا وردپرس
  2. خدمات وردپرس : نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بروی هاست
  3. خدمات وردپرس : نصب و راه اندازی انواع پوسته های آماده بروی سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  4. خدمات وردپرس : ساخت ساختار حرفه ای و چینش صفحات و محتواگذاری
  5. خدمات وردپرس : پشتیبانی از کلیه وب سایت های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  6. خدمات وردپرس : تامین امنیت سایت های وردپرسی
  7. خدمات وردپرس : ایجاد فروشگاه با وردپرس، ایجاد درگاه های بانکی
  8. خدمات وردپرس : آموزش استفاده از وردپرس، آموزش استفاده از قالب و پوسته، آموزش استفاده از افرونه های مهم و پرکاربرد وردپرس
  9. خدمات وردپرس : بهینه سازی سایت  وردپرس ( سئو وردپرس ) ، برای دیده شدن با کلمات کلیدی مشخص در صفحات اول گوگل
  10. خدمات وردپرس : طراحی اختصاصی قالب و پوسته وردپرس
  11. خدمات وردپرس: رفع هک وردپرس

هر روز در تلاش خواهیم بود بهترین خدمات ممکن را در قالب خدمات وردپرس به شما عزیزان ارائه دهیم. گروه ما در تلاش برای گسترده کردن فعالیت های خود در زمینه های طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. برای این منظور می توانید از طریق فرم تماس با ما در خواست خود را ارسال کنید.

البته شما می توانید یک قالب و پوسته منحصر به فرد برای سیستم وردپرس داشته باشید. شما برای داشتن یک قالب یونیک در این سیستم باید هزینه و زمان جداگانه صرف کنید. در طراحی پوسته وردپرس مراحل زیر صورت می پذیرد:

  • طراحی گرافیکی اولیه توسط گرافیست
  • تبدیل طرح گرافیکی به کدهای HTML&CSS (تبدیل PSD به HTML)
  • تبدیل قالب ایستا HTML به پوسته وردپرس
  • همگام سازی پوسته با افزونه های مورد نیاز در صورت نیاز به کار با آنها
  • طراحی و پیاده سازی افزونه های اختصاصی (در صورت نیاز)

مسلما زمان انجام مراحل بالا برای یک پروژه کاملا حرفه ای، گاهی به دوماه می رسد. هزینه های طراحی پوسته برای وردپرس نیز از 1.200.000 تومان تا 6.000.000 تومان متغیر خواهد بود. برای طراحی اختصاصی سایت با وردپرس کلیک کنید.

طراحی سایت

 



:: برچسب‌ها: سایت , خدمات , وردپرس , سایت,
نويسنده : وبرو